ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

رخداد های روستای ویر وتوضیح موقییت روستا در استان وخبرهای دیگر

گزارش برنامه ویر (سنگنوردی طول بلند واسپرت)

براساس برنامه شش ماهه اول 1390 انجمن و به منظور آمادگی فنی برای برنامه پیش رو (علم کوه) برنامه ویر در تاریخ 14 تیر به سرپرستی مهرداد حیدری و با شرکت 25 نفر اجرا شد.

ویر منطقه ی است در جنوب سلطانیه  ما بین خدابنده و سلطانیه در نزدیکی روستایی به نام "ویک" با سنگ های آهکی به ارتفاع متوسط 50 متر از سطح و با دو مسیر گشوده شده رکاب خور در دهه شصت به دست گروه توحید زنجان به طول 48 متر و مسیری اسپرت که درسال 1381 توسط آقای حسن نجاریان به طول 25 متر گشوده و تجهیز شده است.

ساعت 6:40 صبح جمعه با تعداد 25 نفر و با دو دستگاه سواری و یک دستگاه مینی بوس به سمت منطقه حرکت کردیم.

 پس از طی یک ساعت پیاده روی و خوردن صبحانه، حدود ساعت 10 کار کردن روی مسیرها را شروع کردیم.

من (مهرداد حیدری) به اتفاق محسن سعید زاده روی مسیر رکاب خور توحید به ارتفاع 48 متر و به صورت صعود مصنوعی-کرده ای مشغول شده و بقیه دوستان صعود روی مسیر سوگند به صورت طبیعی را شروع می کنند که درجه آن 5.11cd  تخمین زده می شود. همچنین به منظور تمرین بقیه نفرات دو مسیر به صورت قرقره و با کارگاه مصنوعی به طول 6 و 12 متر آماده می شود و تمرین صعود و فرود روی این دو مسیر انجام می گیرد.

نفرات شرکت کننده در این برنامه: مهرداد حیدری (سرپرست)، فرشاد اسماعیل زاده (مسئول فنی)، محسن سعید زاده، مهدی نظری، جعفر کرمی، محمود خاتمی، محسن محمودی، امیر علی نصیری، فراز نجاریان، محمد ژاله رفعتی، بابک عسگر نژاد، جعفر محمدی، روح الله شاهمرادی، ناصر بهرامی، اکبر محمدی، رامین احمدی، مسعود امینی، الهام کرمی، سعید نبی لو، مهدی بیگدلی، مهدی رستمی، بهادر احمدی، افسانه قیداری، حسن باقری و مجتبی مقدادی.

و در آخر تشکر ویژه میکنم از آقایان فرشاد اسمعیل زاده، محسن سعید زاده، روح ا... شاهمرادی و کلیه نفرات شرکت کننده در برنامه به خاطر همه زحماتی که متحمل شدند.  

         

 

مهرداد حیدری

15 تیر 1390


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین سلیمی ویری ׀ تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , viyarnews.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com