ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

رخداد های روستای ویر وتوضیح موقییت روستا در استان وخبرهای دیگر

از مردمان خودپسند ازدوستان مدعی                                یارب دلم تنگ آمده دیوانگی ها می کند

ازآشنایان کهن از سربگیران شقی                                   دایم ضمیر باطنم بیگانگی ها میکند

آن مدعی من من نمودفصل منیت راستود                          غرق است اماادعای سربداران می کند

غافل قلم عاجزورق ازلطف وحمدکردگار                         ازسفره ی خان می خوردباخویش دعوامیکند

ای دوستان همسفرآخرجهالت تابه کی                              زینهار از نامحرمان،چون؟ جامه تنهامی کند

روشن ضمیرکشوری حرص تمدن می خورد                     بنگرببین خون می خوردبامامدارامی کند

نوروزیم من غافلم از غصه خون گشته دلم                        فرهنگمان لرزان شده تقلید اعدا می کند

شاعر :آقای حسینعلی نوروزی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین سلیمی ویری ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , viyarnews.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com