ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

ویر نیوز (روزنامه روستای ویر)

رخداد های روستای ویر وتوضیح موقییت روستا در استان وخبرهای دیگر

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: در راستای اجرای طرح اشتغال خانگی ویژه زنان روستایی، 392 قطعه پرنده زینتی در روستای قروه توزیع شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان زنجان، جواد میرزایی اظهار داشت: این تعداد پرنده زینتی با هزینه‌ای بالغ بر60 میلیون ریال خریداری و بین 10 نفر از اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستای قروه توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه پرندگان توزیع شده انواع پرندگان زینتی شامل قناری، مرغ عشق و فنج بود، افزود: طرح پرورش پرندگان زینتی، از جمله طرح‌های اشتغال خانگی ویژه زنان روستایی است که فعالیت‌ خود را از سال گذشته آغاز کرده است.
میرزایی با اشاره به اجرای طرح الزهرا در روستای ویر، عنوان کرد: طرح الزهرا که یکی از طرح‌های اشتغال خرد مقیاس دانش محور برای دختران روستایی بالای 20 سال است، که توسط واحد آموزش زنان روستایی اجرا شد.
وی خاطر نشان ساخت: در قالب این طرح دو دوره آموزش مهارتی در زمینه‌های پرورش گاو و گوسفند برای 34 نفر از اعضای طرح برگزار و کارت مهارتی نیز در این زمینه صادر شده که هزینه اجرای این طرح، 34 میلیون ریال و به صورت معرفی برای اخذ وام از بانک‌های عامل بوده است.
مدیر جهاد کشاورزی ابهر در ادامه از فعالیت یک واحد مزرعه شتر مرغ با ظرفیت 100 قطعه در این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر 22 قطعه شتر مرغ در آن نگهداری می‌شود و پنج نفر نیز به صورت مستقیم در این واحد مشغول به کار هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین سلیمی ویری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , viyarnews.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com